miercuri, 4 august 2010

SOFR a oferit alimente sinistraţilor din Conţeşti

Societatea Ortodoxă a Femeilor Române (SOFR) - filiala Iaşi a organizat pe parcursul lunii iulie o colectă în bani, alimente neperisabile, apă, obiecte de uz general (pături, lenjerii, perne, articole de îmbrăcăminte şi încălţăminte). Sâmbătă colectele strânse de toate membrele SOFR - filiala Iaşi au fost transportate sinistraţilor din parohia Conţeşti, Protopopiatul Paşcani. "Am rămas şocaţi de ceea ce furia apelor a lăsat în urmă. Însoţiţi de preotul paroh Petrică Novac, am parcurs uliţele satului şi am oferit fiecărei familii sinistrate darurile noastre. Pachetele au constat în ulei, zahăr, paste făinoase, câte 15 litri de apă, pentru cele 35 de familii. Familiilor care aveau copii le-au fost oferite dulciuri. Alimentele de bază au fost cel mai bine primite şi ne-am bucurat pentru aceasta. A fost o experienţă emoţionantă, ne-am întors la Iaşi cu bucuria că am putut da o mână de ajutor", a declarat Margareta Vlad, preşedintele Societăţii Ortodoxe a Femeilor Române din Iaşi.

Niciun comentariu: