marți, 12 octombrie 2010

„Nu a fost obositor, nu îmi este foame sau sete, Sfânta ne-a ajutat şi ne-a întărit“

Pelerinii din toate colţurile ţării au continuat să vină la Iaşi pentru a se închina Sfintei Parascheva şi Sfântului Maxim Mărturisitorul. "Ne-am rugat Sfintei Parascheva pentru sănătate şi pentru înţelepţirea copiilor noştri. Am stat la rând doar patru ore, mai ales că am venit pentru prima dată. Nu a fost obositor, nu îmi este foame sau sete, Sfânta ne-a ajutat şi ne-a întărit", a declarat Elena Sorea din localitatea Seimenii Mici, judeţul Constanţa. "Anul trecut am fost pentru prima dată să mă închin moaştelor Sfintei Parascheva. M-am rugat pentru sănătate, bucurie şi pentru ca cei care ne conduc să fie mai înţelepţi pentru a ne fi mai bine. Voi pleca de la Iaşi mai împăcată şi mai liniştită", a mărturisit Rodica Fiţ din Cluj-Napoca. "Am venit să-i cinstesc pe sfinţii la ale căror moaşte m-am închinat pentru că aşa am simţit că este bine şi că trebuie să fac. Dumnezeu prin mijlocitorii Săi ne ajută", a declarat Ecaterina Rădulescu din Iaşi.

Niciun comentariu: