vineri, 17 decembrie 2010

Serbarea Grădiniţei „Buna Vestire“ a Mitropoliei Moldovei şi Bucovinei

În Sala "Dr. Iustin Moisescu" a Centrului eparhial Iaşi s-a desfăşurat în zilele de 15 şi 16 decembrie serbarea "Dăruind vei dobândi". Au participat toate grupele din cele două sedii ale grădiniţei Mitropoliei Moldovei şi Bucovinei. După susţinerea momentelor artistice, Moş Crăciun a oferit daruri tuturor copiilor. Grădiniţa "Buna Vestire" a Mitropoliei Moldovei şi Bucovinei a organizat pe 15 şi 16 decembrie serbarea de Crăciun "Dăruind vei dobândi". Fiecare grupă de la cele două sedii ale grădiniţei (de pe strada Costache Negri din Iaşi şi de pe strada Gavriil Musicescu) a susţinut, în prezenţa lui Moş Crăciun, câte un moment artistic, a rostit poezii şi a cântat colinde. "Ne-am adunat cu toţii aici pentru a-l aştepta pe Moş Crăciun. Fiecare dintre grupe s-a pregătit pentru acest moment. Unii copii sunt fulgi de nea, alţii sunt oameni de zăpadă", ne-a spus educ. Andreea Cheşcu. Serbarea a debutat cu sosirea lui Moş Crăciun, care a mărturisit că a venit mai devreme ca să asiste la serbarea copiilor.

"M-am pregătit pentru această serbare, ca să recit bine poezia"

Preşcolarii au jucat diferite roluri sau au recitat poezii şi colinde, aşteptând cu emoţii impresiile Moşului şi darurile lui. "M-am pregătit pentru această serbare, ca să recit bine poezia şi să primesc un cadou frumos de la Moş Crăciun. Am fost cuminte şi am ascultat-o pe mama", ne-a declarat Teea Chirica. "Eu am jucat rolul lui Iosif în sceneta Naşterii Domnului. Am primit cadou de la Moş Crăciun un costum de Spider Man", a spus un alt copil.

Serbarea din acest an a Grădiniţei "Buna Vestire" a Mitropoliei Moldovei şi Bucovinei s-a numit în acest an "Dăruind vei dobândi" şi a fost organizată pentru a-i bucura atât pe copii, cât şi pe părinţi. "Ne-am dorit ca prin această activitate să le insuflăm copiilor dorinţa de a deveni mai buni. De aceea tema se intitulează "Dăruind vei dobândi". Educatoarele au muncit foarte mult, în spatele acestor evenimente este foarte mult efort depus. Dincolo de faptul că preşcolarii au recitat nişte poezii sau au cântat, este important că ei pleacă mai îmbogăţiţi sufleteşte de aici", a precizat Cristina Gheorghe, directorul Fundaţiei "Varlaam Mitropolitul".

Serbarea de Crăciun a Şcolii "Varlaam Mitropolitul"

Şcoala "Varlaam Mitropolitul" a Mitropoliei Moldovei şi Bucovinei organizează luni, 20 decembrie, de la ora 15:00, la sediul şcolii din Copou, strada Lascăr Catargi, nr. 33, prima serbare a Crăciunului de când şcoala a fost înfiinţată. "Copiii sunt nerăbdători să-i arate lui Moş Crăciun ce au făcut. Tema serbării este "Dăruind vei dobândi". În acest spirit au pregătit mai multe scenete, poezii şi cântecele cu profesorii de opţionale, dar şi surprize pentru părinţi. Copiii au fost trup şi suflet la repetiţiile pe care le-au avut până acum", a declarat Cristina Gheorghe, directorul Fundaţiei "Varlaam Mitropolitul".

Niciun comentariu: