duminică, 19 decembrie 2010

Moş Crăciun a venit anul acesta şi la elevii şcolii din Perieni

La Şcoala Generală "Grigore Sturdza" din localitatea Perieni, comuna Probota, judeţul Iaşi, s-a desfăşurat ieri 17 decembrie 2010 serbarea copiilor de la clasa I şi clasa a II-a, intitulată "Copiii şi îngeraşii". De asemenea, elevii claselor a IV-a şi a V-a au pregătit o scenetă cu datini de Anul Nou, urături, sorcove şi tradiţii româneşti. Momentul artistic este organizat în fiecare an, la iniţiativa profesorilor de la această şcoală. Dacă în ceilalţi ani Moşul nu a putut ajunge la Perieni, anul acesta, enoriaşii parohiei "Naşterea Maicii Domnului" - Talpalari din Iaşi, la apelul făcut de pr. paroh Constantin Sturzu, consilier cultural al Arhiepiscopiei Iaşilor, au hotărât să le facă o bucurie şcolarilor. "În fiecare an, de Crăciun, noi pregătim câte o serbare. Anul acesta evenimentul a fost deosebit întrucât am primit cadouri de la credincioşii parohiei Talpalari din Iaşi. Copiii nu se aşteptau să primească ceva, aşa că s-au bucurat foarte tare, a fost o surpriză mare", a declarat prof. de religie Otilia Trofin.

"Am primit rechizite şi dulciuri. Îmi pare bine că a venit Moş Crăciun şi abia aştept să ajung acasă pentru a le arăta părinţilor cadourile", a spus Petronela Daia. "Sunt bucuroasă că am participat la serbare şi am primit aceste cadouri de la Moş Crăciun", a mărturisit Dan Gabriel Andrei.

Regizarea momentului artistic la care au participat cadre didactice, invitaţi şi copii a fost realizată de prof. Violeta Antonesei şi prof. de religie Otilia Trofin. "Am realizat această acţiune filantropică prin intermediul prof. de religie Otilia Trofin care vine deseori la biserica parohiei Talpalari. Dumneaei mi-a povestit că la serbarea de Crăciun de anul trecut copiii nu au primit nimic. De aceea ne-am organizat împreună cu enoriaşii parohiei pentru a cumpăra cadouri pentru copii", ne-a explicat soţia părintelui paroh, Cristina Sturzu.

Niciun comentariu: