miercuri, 16 octombrie 2013

„Am avut ocazia să mă bucur de zâmbetul fiecărui pelerin“

Programul „Hrană pentru pelerini“ a continuat la rândul de credincioşi care s-au adunat în număr mare ca să se închine la moaştele Sfintei Parascheva. Parohiile din Iaşi au distribuit alimente respectând normele Direcţiei de Sănătate Publică Iaşi. „Am fost încântaţi de participarea noastră în mod constructiv la rândul de pelerini. Am căutat să fim alături de fiecare suflet în parte, prin intermediul organizatorilor şi al voluntarilor. Am avut posibilitatea de a mă întâlni cu mulţi preoţi şi de a distribui fiecare aliment în parte. Am avut ocazia să mă bucur de fiecare zâmbet al fiecărui pelerin care a participat la această sărbătoare, am simţit prezenţa Cuvioasei Parascheva în momentele dificile, în situaţiile în care nu puteam intra cu alimentele. Am îndeplinit criteriile deciziei mitropolitane, prin Direcţia de Sănătate Publică Iaşi, şi respectarea analizelor medicale care ne-au fost impuse. La prezentarea acestor produse, fiecare parohie a prezentat un aviz. Ne-am bucurat că totul a fost în regulă şi sperăm ca şi în perioada următoare să putem distribui alimentele“, a spus Ionela Amariei, asistent social în cadrul protopopiatelor Iaşi 1 şi Iaşi 3. (C. Ciofu)

Niciun comentariu: