joi, 28 august 2014

Frumuseţea prieteniei în Tabăra „Aripi de înger“

Copiii din Piatra Neamţ, Roznov, Săvineşti, din mai multe zone ale ţării şi din străinătate au participat în perioada 17-26 august 2014  la Tabăra de creaţie „Aripi de înger“ organizată în Parohia „Sfinţii Voievozi“ - Săvineşti. În fiecare zi au fost organizate activităţi recreative, întâlniri catehetice şi educative.  

Cea de-a IX-a ediţie a Taberei de creaţie „Aripi de înger“ organizată în Parohia „Sfinţii Voievozi“ - Săvineşti din Protopopiatul Roznov, judeţul Neamţ, a adunat în acest an 160 de copii, activităţile având loc la Centrul de Servicii Sociale „Samariteanul milostiv“ din Săvineşti şi la Centrul social-educativ „Popasul iubirii milostive“. Despre obiectivele principale ale taberei ne-a vorbit părintele paroh Petru Munteanu: „Tabăra şi-a propus mai multe obiective. Ca prim obiectiv, ne-am propus ca tinerii participanţi să descopere frumuseţea prieteniei, dezvoltând activităţi creative cu alţi copii. Al doilea obiectiv al taberei de creaţie a fost cel artistic. Noi considerăm că arta este un limbaj, iar acest limbaj se învaţă. La tabără am avut profesori învăţători, cadre didactice, care şi-au dorit să împărtăşească o serie de cunoştinţe de literatură, de pictură şi de artă tinerilor participanţi. Al treilea obiectiv al taberei de creaţie a fost cel catehetic“. După cum ne-a relatat înv. Ana Tofan, directorul taberei, copiii au desfăşurat în fiecare zi activităţi de creaţie, au învăţat dansuri, au mers în drumeţii, au participat la diferite ateliere. Participanţii la tabăra de creaţie de la Săvineşti s-au bucurat de activităţile organizate, o parte dintre ei fiind prezenţi şi la ediţiile din anii precedenţi. Ciprian Coldovan, voluntar în cadrul taberei de creaţie, a cules câteva impresii de la copii şi tinerii implicaţi în activităţi. Petre Enzo, 9 ani, din Almaşi: „Mă bucur nespus de existenţa taberei de creaţie de la Săvineşti. Am fost plăcut impresionat de activităţile care s-au desfăşurat şi sunt dornic de noi provocări, jocuri şi concursuri, alături de prietenii pe care tocmai i-am cunoscut. Această tabără m-a ajutat să înţeleg ce importanţă are prietenia în viaţa de zi cu zi“. Melania Gervescu, 8 ani, din Roznov: „Tabăra de creaţie «Aripi de înger» este locul meu preferat pentru activităţi. Cred că se pot lega prietenii îndelungate şi putem să ne descoperim talente. Jocurile care s-au desfăşurat m-au făcut să mă simt puternică şi capabilă de a trece peste anumite etape din copilărie“. Cătălin Blaga, 15 ani, din Ruseni: „Faptul că anul trecut am participat la tabără m-a făcut să revin cu mare drag, cu gândul că-mi voi reîntâlni prietenii. Activităţile pe care le-am desfăşurat împreună cu ceilalţi participanţi la tabără, precum pictatul, cântatul, jocurile sportive şi de societate, mi-au îmbogăţit cunoştinţele şi mi-au ocupat timpul liber din vacanţă într-un mod plăcut şi productiv. Prezenţa mea la această tabără a devenit o obişnuinţă“.

Niciun comentariu: