sâmbătă, 13 aprilie 2013

Tinerii atoreni din Piatra Neamţ, în pelerinaj la mănăstirile ardelene

Tinerii din Asociaţia Tineretul Ortodox Român (ATOR) - filiala Piatra Neamţ au mers, în perioada 8-10 aprilie, într-un pelerinaj la mănăstirile din Ardeal. Membrii asociaţiei au fost însoţiţi de pr. Nicolae Nicău, coordonatorul ATOR Piatra Neamţ, şi de pr. Iustin Rotariu, secretarul filialei. S-a vizitat Biserica Voivodeni din Braşov, Catedrala mitropolitană din Sibiu, Mănăstirea Prislop, Catedrala Reîntregirii din Alba-Iulia, Mănăstirea Sâmbăta de Sus, Mănăstirea „Naşterea Sfântului Ioan Botezătorul“ din Poiana Braşov, Mănăstirea Izvorul Mureşului şi Mănăstirea „Sfântul Ilie“ Topliţa. „Pe parcursul acestor zile au fost vizitate şi câteva obiective culturale, precum Muzeul „Badea Cârţan“ din Făgăraş, Muzeul Brukenthal şi Turnul Sfatului din Sibiu. Tinerii atoreni au fost impresionaţi de frumuseţea bisericilor şi obiectivelor vizitate, mai ales că majoritatea au mers pentru prima dată într-un pelerinaj în Ardeal. În multe din bisericile în care am păşit ne-am închinat la raclele care adăpostesc moaşte ale sfinţilor Bisericii noastre. Ne-am bucurat că am ajuns la două din mănăstirile reprezentative ale Ardealului: Prislop şi Sâmbăta de Sus. Încărcaţi duhovniceşte fiind, ne-am întors la Piatra Neamţ cu dorinţa de a mai organiza astfel de pelerinaje“, a spus pr. Iustin Rotariu, secretar al ATOR Piatra Neamţ. (C. Ciofu)

Niciun comentariu: