luni, 12 octombrie 2015

„Am simţit multă bunătate la racla Sfintei“

La Catedrala Mitropolitană din Iaşi continuă să vină sute de pelerini din toate colţurile ţării, dar şi din Basarabia. Artemi Vichiu, un copil în vârstă de zece ani din Chişinău, a venit să se închine la racla Sfintei Parascheva alături de alţi colegi, însoţiţi de părinţi şi profesori. „M-am rugat pentru sănătatea părinţilor mei şi pentru a avea spor la învăţătură. Sfânta Parascheva înseamnă foarte mult pentru mine, pentru că este făcătoare de minuni. Ştiu că foarte mulţi oameni care s-au rugat Sfintei au primit răspuns la dorinţele lor. Am simţit multă bunătate la racla Sfintei“, a mărturisit Artemi Vichiu. „Este pentru prima dată când vin să mă închin la sfintele moaşte ale Sfintei Parascheva. Am avut emoţii când am ajuns în dreptul raclei. Pe durata şederii la rând, m-am rugat mereu pentru cele de folos în viaţa de zi cu zi“, a mărturisit Angelică Călin din Ialomiţa. „Este al treilea an de când venim la Sfânta Parascheva. Ne-am rugat pentru pace şi linişte în familie, dar şi pentru sănătate. Avem evlavie la Sfânta Parascheva pentru că face minuni şi ne-a ajutat ori de câte ori i-am cerut ajutorul“, a spus o credincioasă din Sibiu.

Niciun comentariu: