joi, 20 iunie 2013

Pelerinii, în număr tot mai mare la Petru Vodă

Mănăstirea Petru Vodă din judeţul Neamţ a fost locul spre care credincioşii din toate zonele ţării s-au îndreptat începând din prima zi a acestei săptămâni. În această dimineaţă, în jurul orei 3:30 în jur de 500 de persoane aşteptau la rând pentru a trece prin dreptul sicriului în care se află trupul neînsufleţit al părintelui Justin Pârvu. Pe tot parcursul nopţii, oamenii au participat la slujba Utreniei şi a Sfintei Liturghii, oficiată în Biserica "Sfinţii Arhangheli Mihail şi Gavriil" a aşezării monahale. Un alt rând s-a format la chilia părintelui Justin Pârvu, locul unde marele duhovnic îi întâmpina pe oameni cu multă dragoste. Aşa cum s-a întâmplat şi în serile precedente, candelele au luminat în preajma chiliei părintelui. "L-am cunoscut pe părintele Justin Pârvu acum un an de zile de sărbătoarea Adormirii Maicii Domnului. Îmi aduc aminte aminte că am rămas la Priveghere. Atunci părintele Justin a venit la slujbă şi ne-a binecuvântat pe toţi. Iată că Dumnezeu a rânduit ca anul acesta să ajungem din nou la Petru Vodă pentru a primi binecuvântarea părintelui şi pentru a-l ruga să mijlocească pentru noi. De când l-am cunoscut, l-am trecut mereu în pomelnic pe părintele. Sâmbăta trecută (n.r. 15 iunie) m-am gândit la părintele, urmând ca luni să aflu că a trecut la Domnul. Când am aflat am spus că trebuie să ajung la părintele Justin. Aşa s-a făcut că părintele a mijlocit venirea mea printr-o prietenă care m-a întrebat dacă doresc să merg la Petru Vodă", a mărturisit Maria Anca din Buzău. (C. Ciofu)

Niciun comentariu: