joi, 20 iunie 2013

Liturghie arhierească la Mănăstirea Petru Vodă

Înalt Preasfinţitul Teofan, Mitropolitul Moldovei şi Bucovinei, IPS Teodosie, Arhiepiscopul Tomisului, PS Ioachim Băcăuanul, Episcop-vicar al Arhiepiscopiei Romanului şi Bacăului, şi PS Longhin, Episcop de Bănceni, alături de un sobor de preoţi şi diaconi, săvârşesc în prezent Sfânta Liturghie în altarul de vară al Mănăstirii Petru Vodă. În cadrul slujbei a fost pomenit părintele Justin Pârvu, dar şi vieţuitorii Mănăstirii Petru Vodă plecaţi în lumea veşniciei. Răspunsurile la strană sunt oferite de Corul "Byzantion" din Iaşi. În tot acest timp, o parte din credincioşi aşteapă la rând pentru a trece prin dreptul sicriului în care se află trupul părintelui Justin. "L-am văzut ultima dată pe părintele Justin acum un an de zile la Spitalul Judeţean din Constanţa. De când l-am cunoscut pe părintele Justin, întreaga noastră familie s-a apropiat sufleteşte de Cuvioşia Sa. Am apreciat virtuţile părintelui. Am apreciat faptul că ne primea cu multă dragoste de fiecare dată. Deşi nu am stat vreodată de vorbă cu părintele, era suficient să-l priveşti, să-ţi ofere binecuvântare şi să te încurajeze cu o vorbă bună", a mărturisit Maria Ştefan din Constanţa. (C. Ciofu) - portal

Niciun comentariu: