sâmbătă, 29 iunie 2013

Pelerini la racla Sfântului Teodosie de la Brazi

Cu prilejul hramului Catedralei episcopale din Huşi a fost adusă racla cu moaştele Sfântului Teodosie de la Brazi, de la Mănăstirea Brazi din judeţul Vrancea. Sfintele moaşte se află spre închinare într-un baldachin special amenajat lângă Catedrala episcopală din Huşi, alături de racla Sfintei Chiriachi. Credincioşii prezenţi în număr mare la sărbătoarea hramului Catedralei episcopale din Huşi s-au închinat pentru prima dată la moaştele Sfântului Teodosie de la Brazi. Ei s-au rugat pentru sănătate, spor şi ajutor în familiile lor. "M-am rugat sfinţilor ca să mijlocească pentru sănătatea mea. Luna viitoare va trebui să mă operez la inimă şi cred ca doar Bunul Dumnezeu, prin rugăciunile sfinţilor, mă va ajuta să fiu sănătos. Este pentru prima dată când mă închin la racla cu moaştele Sfântului Teodosie de la Brazi, care a adus multă bucurie şi pace oraşului nostru, a spus Mihai Marin din Huşi, judeţul Vaslui. (C.C.) - portal

Niciun comentariu: