joi, 15 ianuarie 2015

Evenimente culturale ale Clubului Fotografilor din Iaşi

Iubitorii de fotografie au participat marţi, 13 ianuarie 2015, la două vernisaje, găzduite de Casa de Cultură „Mihai Ursachi“ a municipiului Iaşi. Mai întâi, Dan Mititelu, coordonatorul Clubului Fotografilor din Iaşi, a prezentat expoziţia „35 - 65“, care cuprinde lucrările a zece participanţi la „O iniţiere în fotografie“. A urmat un slide cu lucrările realizate de pasionaţii de fotografie. În partea a doua a întâlnirii, Claudiu Bârliba şi Constantin Ciofu, membri ai Clubului Fotografilor din Iaşi, au vernisat expoziţia „Clipe de aur“. Aceasta cuprinde câte patru fotografii realizate de 17 membri ai clubului şi pot fi vizionate la Galeria de Artă „La Gard“. „Ideea acestei expoziţii mi-a venit după ce am fotografiat pentru prima dată un răsărit de soare. Mi s-a părut că lumina de la soare poate fi un subiect important în fotografie. Astfel, am surprins răsăritul şi apusul în diferite ipostaze, implicând şi alte elemente în fotografie. Cu ajutorul luminii, putem evidenţia multe lucruri în fotografie“, a spus Vlad Colotilă, iniţiatorul expoziţiei „Clipe de aur“. Prof. Marie-Jeanne Stoian şi-a exprimat bucuria pentru că a participat la „O iniţiere în fotografie“, finalizat cu expoziţia „35 - 65“. „Acest curs mi-a dezvoltat imaginaţia şi creativitatea pentru perioada următoare. Doresc să mă înscriu în Clubul Fotografilor pentru că astfel am şansa de a mă apropia de alţi fotografi care expun lucrări“, a mărturisit prof. Marie-Jeanne Stoian.

Niciun comentariu: