miercuri, 12 octombrie 2016

Priveghere la Catedrala Mitropolitană din Iaşi

La Catedrala Mitropolitană din Iaşi a fost oficiată luni, 10 octombrie 2016, la orele serii, slujba Privegherii. Aceasta a fost săvârşită de părintele Mihai Mărgineanu, de la Parohia Toma Cozma din Iaşi, alături de un sobor de preoţi şi diaconi.
Pelerinii au continuat să ajungă la Iaşi din diferite părţi ale ţării pentru a se închina la racla în care se află moaştele Sfintei Cuvioase Parascheva. „Am venit la Sfânta Cuvioasă Parascheva pentru a mă ruga ca Bunul Dumnezeu să-mi dea sănătate şi iertare de păcate. Am rugat-o pe Sfânta Parascheva să ajute parohia noastră să termine lucrările de construcţie la biserica parohială din satul Andrieşeni, judeţul Iaşi“, a mărturisit Vasile Nichituş. „Ne-am rugat pentru pace în ţară şi pentru linişte sufletească. Sfânta Parascheva înseamnă mult pentru noi. Sunt operată de inimă, iar rugăciunile ei m-au ajutat mereu. Copiii sunt plecaţi departe de ţară, iar pruncii plâng după ei. Nu e bine în străinătate, dar pentru o bucată de pâine au fost nevoiţi să plece“, a spus Gherghina Lascăr din localitatea Humocea, oraşul Adjud, judeţul Vrancea.

Niciun comentariu: